Pomoc w przypadku usterek

Części zamienne i naprawa

Tutaj znajdziesz pomocne wskazówki i odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące naprawy i wymiany części zamiennych. Wybierz interesujące Cię pytanie poniżej i wyświetl odpowiedź.

Gdzie znajdę części zamienne hansgrohe?

Informacje na temat części zamiennych znajdziesz w naszym Katalogu części zamiennych. Udostępniamy tam również instrukcje montażu i wskazówki dotyczące pielęgnacji.

Przez jaki czas po wycofaniu artykułu hansgrohe dostępne są do niego części zamienne?

Gwarantujemy możliwość zakupienia części zamiennych przez okres 15 lat po wycofaniu danego produktu z oferty.

Gdzie znajdę katalog części zamiennych, rysunki wymiarowe i instrukcje montażu produktów hansgrohe?

Informacje o częściach zamiennych i techniczne publikacje, takie jak rysunki wymiarowe, instrukcje montażu oraz instrukcje serwisowe znajdują się na stronie marki www.hansgrohe.pl w opisie konkretnego produktu.

Jesteś profesjonalistą branży sanitarnej i potrzebujesz szczegółowych informacji na temat produktów marek AXOR i hansgrohe? W takim razie odwiedź nasz portal profesjonalny. Na naszej stronie internetowej dla profesjonalistów znajdziesz szczegółowy katalog produktów, dane dotyczące projektowania łazienki, wskazówki odnośnie doradztwa, projektowania, instalacji i wiele więcej.

Do kogo w hansgrohe należy zwrócić się w sprawie reklamacji?

hansgrohe dystrybuuje swoje produkty za pośrednictwem hurtowni i detalicznych punktów handlowych. Dlatego odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem klienta spoczywa na specjalistycznym punkcie handlowym / sprzedawcy.

Niezależnie od rękojmi istnieje także możliwość złożenia reklamacji na podstawie dobrowolnej gwarancji producenta (zgodnie z jej warunkami: link) w takim przypadku należy skorzystać z formularza na stronie.

.

Czy mogę wysłać mój produkt hansgrohe do naprawy?

Niestety nie ma takiej możliwości. Hansgrohe zgodnie z warunkami gwarancji zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji wedle własnego wyboru: dokonuje naprawy reklamowanego produktu za pośrednictwem sieci autoryzowanych serwisantów lub dokonując jego wymiany na nowy.

Jak należy postąpić w przypadku zamienionych podłączeń ciepłej i zimnej wody?

Aby móc sprawdzić, czy przepływ wody w baterii można skorygować, potrzebne są nam numer artykułu lub zdjęcie produktu. Prosimy o przesłanie tych informacji za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego .

Z mojej główki prysznicowej/prysznica kapie woda. Co mogę zrobić?

Jeżeli po zakończeniu kąpieli prysznic nie opróżnia się z wody w pełni lub wcale, możliwe jest, że ten proces zakończy się dopiero po kilku minutach lub godzinach. 
Jest to związane z napięciem powierzchniowym wody. Dlatego prosimy o wypróbowanie następujących porad:

  • Jeśli Twoja głowica prysznicowa jest wyposażona w przegub kulowy, możesz przyspieszyć opróżnianie, ustawiając głowicę prysznicową po zakończonej kąpieli pod pewnym kątem.
  • Również ostrożne przetarcie dysz strumieniowych za pomocą ściągaczki do kabin prysznicowych lub dłonią przyspiesza opróżnianie prysznica, ponieważ napięcie powierzchniowe wody zostaje wówczas przerwane.
  • Oprócz tego zalecamy regularne odkamienianie pryszniców, co również pozytywnie wpływa na proces opróżniania.Instrukcję poprawnego odkamieniania znajdzieszw tym filmie.

Przełącznik mojej podtynkowej baterii wannowej nie powraca automatycznie do pozycji wyjściowej. Co mogę zrobić?

O-Ring lub suwak przy zaworze przełączającym są zabrudzone bądź za mało natłuszczone. Oba elementy należy - w razie potrzeby - oczyścić i pokryć silikonem.

Z baterii płynie niedostateczna ilość wody. Co mogę zrobić?

Przyczyną obniżonej wydajności przepływu może być zanieczyszczone sitko z uszczelką. W tym filmie proces czyszczenia został dokładnie przedstawiony.

Zawsze fachowe doradztwo

Salon partnerski w Twojej okolicy